Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Πρόγραμμα Συναισθηματικής και Διατροφικής Αγωγής


Ενημερώνουμε τους γονείς για την έναρξη ενός προγράμματος Συναισθηματικής και Διατροφικής Αγωγής που πραγματοποιείται στη Νάξο από την Αγγελική Μαγγιώρου (Διαιτολόγο-Διατροφολόγο) και την Ειρήνη Μουστάκα (Ψυχολόγο-Σύμβουλο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού).

Το ¨Ζω για να αισθάνομαι – Τρέφομαι για να ζω¨ είναι ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο σύμφωνα με τις θεωρίες της βιωματικής μάθησης που προσφέρει σε ολιγομελείς ομάδες παιδιών όλων των αναπτυξιακών σταδίων ένα πλαίσιο ανάπτυξης δύο βασικών δεικτών νοημοσύνης, της συναισθηματικής και διατροφικής νοημοσύνης , συμβάλλοντας στην καλλιέργεια προσωπικών δεξιοτήτων οι οποίες διευκολύνουν τα παιδιά τόσο στη μαθησιακή διαδικασία όπως και σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης τους.

Συναισθηματική Αγωγή με Στόχο
Διατροφική Αγωγή με Στόχο

Την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως εκείνη της καλύτερης διαχείρισης και κατανόησης των συναισθημάτων μας, του εαυτού μας και των ανθρώπων γύρω μας.
Την ανάπτυξη ικανοτήτων διαχείρισης της τροφής ως αγαθού, αναγκαίου για τη διατήρηση της υγείας και της ζωής.

  • συστήνω τον εαυτό μου και κάνω φίλους
  • δουλεύω ομαδικά και  λειτουργώ με κανόνες
  • κατανοώ και ξεχωρίζω τα συναισθήματα μου και των άλλων
  • αναγνωρίζω τα δυνατά μου σημεία και ενισχύω την αυτοπεποίθηση μου
  • καταπολεμώ τους φόβους και τους δισταγμούς μου
  • διαχειρίζομαι τις εντάσεις
  • αλλάζω τις αρνητικές σκέψεις σε θετικές
  • αποδέχομαι την αποτυχία ως κίνητρο βελτίωσης και αυτοκριτικής
  • εντοπίζω τα προβλήματα μου και τα αντιμετωπίζω με τον καλύτερο τρόπο
  • υλοποιώ τους στόχους που έχω θέσει

  • μαθαίνω πως λειτουργεί το σώμα μου
  • κατανοώ το ταξίδι της τροφής
  • μαθαίνω τα θρεπτικά συστατικά και την αξία τους
  • χωρίζω τις τροφές σε ομάδες
  • καθορίζω με ποια συχνότητα να καταναλώνω τις τροφές σύμφωνα με την πυραμίδα της διατροφής
  • επιλέγω τι να τρώω στα μικρά και στα μεγάλα γεύματα
  • μαθαίνω τι να τρώω πριν και μετά την προπόνηση
  • μαθαίνω τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης και τη σημασία του
  • διαπιστώνω ότι ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικές ενεργειακές ανάγκες
  • κατανοώ τι είναι ο μεταβολισμός και πως μας επηρεάζει


Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση για το πρόγραμμα, επικοινωνήστε στα τηλέφωνα: 2285023242 ή 2285026539 ή στο e-mail: info@pedrasi.gr